Maak kennis met ons team
Ons hecht team van medewerkers heeft een frisse kijk op uw onderneming. Zij weten de weg in de soms complexe wereld van fiscaliteit, boekhouding en loonadministratie.
Leergierig met een vernieuwde en frisse blik, zo zou ik mezelf typeren. Binnen BAA liggen voor studenten Management Economie en Recht (MER) veel mogelijkheden voor zelfontplooiing en specialisatie. Het innovatieve karakter van de jonge generatie is daarbij een mooie aanvulling op de ruime ervaring die aanwezig is binnen de BAA. Deze combinatie leidt tot sterke resultaten, waarmee we een stapje voor kunnen blijven.
Ik ben een rustig persoon en dat vinden klanten prettig. Door mijn klantgerichte instelling behaal ik het maximale voordeel voor de klant. Omdat ik hier meer dan tien jaar werk, ken ik de klanten van BAA goed. Zo weet ik wat er bij hen speelt en hoe het met hun onderneming staat. Ik kom snel tot de kern en werk doelgericht aan de oplossing.
Ik ben een gevoelsmens, gemakkelijk in de omgang en kan met iedereen door één deur. Als teamspeler ben ik helemaal op mijn plek bij BAA. Door de korte lijnen wordt het werk snel afgehandeld en heb je direct contact met klanten. Dat vind ik heel plezierig! Ik interesseer me namelijk voor de mens achter de ondernemer en ben graag zijn klankbord, zowel zakelijk als privé.
De groei die BAA doormaakt biedt nieuwe mogelijkheden. Met twaalf jaar ervaring in de bankensector ga ik onze klanten adviseren bij (her)financieringen en financieringsgerichte vragen. Door goed te luisteren en door te vragen waar nodig, zal ik in staat zijn mijn expertise doelgericht in te zetten voor een optimaal resultaat. Ik kijk ernaar uit om met u kennis te maken en langdurig samen te werken!
BAA is een dynamisch bedrijf dat continu in beweging is. Zo blijven we scherp en op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen ons vakgebied. Hiervan profiteren onze klanten optimaal. Bij mij staat de klant altijd voorop en ik voel me zowel sociaal als maatschappelijk oprecht betrokken. In één oogopslag zien hoe de zaken ervoor staan. Denk dan eens aan online-boekhouden? Dat is mijn specialiteit. Wellicht kan ik u hiermee op weg helpen.
Je moet doen waar je goed in bent en waar je plezier uithaalt. Jij je passie en wij ons vak! Vol overgave ondersteun ik graag klanten bij de dagelijkse boekhouding en zorg ervoor dat de administratie altijd up-to-date is en bovendien online is in te zien. Ondanks de brede dienstverlening van BAA, heb je één aanspreekpunt. Dit directe contact maakt het wel zo makkelijk, betrokken en persoonlijk.
Voor klanten ben ik vaak sparringpartner én praatpaal tegelijk. Zo denk ik mee in financiële vraagstukken en beantwoord fiscale vragen. Gedreven en veelzijdig met een commerciële inslag: dat typeert mij. Klanten kunnen mij dan ook altijd bellen voor advies! Vaak zijn ondernemers goed in wat zij doen, voor alle andere bijkomende zaken kunnen ze bij ons terecht. Willen zij hun kansen benutten, dan denkt BAA met haar innovatieve en professionele kennis proactief met hen mee.
Net als mijn collega’s ben ik heel betrokken bij de klant. Een echte sparringpartner die naast én achter de klant staat. Die strategisch meedenkt in creatieve oplossingen. Ook als het minder gaat. Bovendien laten we fiscaal weinig dingen liggen en pakken we de kansen. Dat is de kracht van BAA!
Hallo, ik ben Marjon. Na 8 jaar in de boekhouding gewerkt te hebben, en 20 jaar als (senior) salarisadministrateur binnen de overheid, de zorg, en een grote winkelketen, ben ik vanaf 1-2-2020 werkzaam bij BAA. Ik ben een gevoelsmens en vind het persoonlijke contact met klanten heel belangrijk, net als een heldere communicatie. Het geeft mij veel voldoening om de klant te adviseren en te ontzorgen.
Out of the box-denken en een doordacht financieel advies neerleggen. Hier ligt mijn expertise. Bovendien overzie ik snel de gevolgen van een beslissing. Ook heb ik in zeer korte tijd een oplossing voorhanden. Het geheim? Oprechte interesse in de klant, een groot inlevingsvermogen en een rugzak vol kennis en ervaring.
“Doordat ik bij BAA een bijdrage lever op de afdelingen HR en Administratieve dienstverlening heb ik een gevarieerde werkweek. Door mijn achtergrond in HR en ervaring in administratie kan en wil ik graag klanten op meerdere vlakken helpen en ondersteunen. Het geeft mij dan ook veel voldoening om klanten doelgericht te kunnen adviseren, te ontzorgen en om samen tot de meest optimale oplossing te komen.”
“Het geeft mij veel voldoening om mensen te ontzorgen. Deze zorgzaamheid komt direct terug in mijn werk; het uit handen nemen van de complete administratie wordt hoog gewaardeerd door de klanten! Daarbij heb ik de zaken graag goed op orde, ben ik een open boek en heb ik graag mensen om me heen, deze eigenschappen passen goed bij de professionele en gemoedelijke werksfeer bij BAA.”
Gedreven en ondernemend, niet uitstellen maar actie. Dat ben ik ten voeten uit. Ik vind het fijn als klanten vertrouwen op mijn kwaliteiten en standvastigheid. De truc is de vraag achter de vraag naar voren halen. Hieruit haal ik essentiële informatie en anticipeer op de mogelijke gevolgen voor de klant. Wat volgt is een goed en duidelijk advies.
Wet- en regelgeving wijzigen voortdurend. Hoe kunt u hierop inspelen of beter nog, anticiperen? Dit vraagt soms om creatieve, innovatieve oplossingen maar bovenal een advies dat past bij uw organisatie. Hiermee help ik u graag. Ik ben te typeren als een generalist met specialistische kennis en een geschikte sparringpartner voor de ondernemer. En juist het contact met de klant maakt het werk voor mij uitdagend en leuk.
BAA is een fijne werkplek. Als receptioniste ben ik het eerste aanspreekpunt voor klanten. Ook help ik ze verder met hun vraag. Omdat ik hier al vijfentwintig jaar werk, ken ik veel klanten goed. Heb vaak contact met ze via de telefoon. Klanten vertellen me regelmatig dat ik een vriendelijke stem heb en een zonnig humeur. Altijd leuk om te horen!
BAA is een professioneel en dynamisch bedrijf met een nuchtere en inventieve aanpak. Ik ben een rustig persoon en kan me goed inleven in de wensen van de klant. Mijn ruime ervaring in de accountancypraktijk kan ik hier volledig inzetten, maar daarnaast wil ik ook graag uitgedaagd worden. Dat maakt dat ik met veel plezier mijn werk kan doen en me thuis voel bij BAA.
Klanten doelgericht adviseren en zo snel mogelijk structureel werken. Eigenschappen die mijn persoonlijkheid kleuren. Ook neem ik klanten op sleeptouw en schep duidelijkheid in hun administratie. In mijn privéleven ben ik actief, sociaal en ondernemend. Dat komt goed van pas bij BAA.
Mijn rol als receptioniste is heel divers; bezoek ontvangen, telefoon aannemen, afspraken plannen en zorgen dat het kantoorleven op rolletjes loopt. Samen met mijn collega ben ik meestal het eerste aanspreekpunt. Het is fijn om bij BAA te werken. Er is een goede werksfeer en dat merken onze klanten. Het is natuurlijk vanzelfsprekend, maar het is fijn om klanten vriendelijk te woord te staan en gastvrij te ontvangen; ik vind het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt!
Ik ben een leergierige generalist met specialistische kennis met drive. Binnen mijn vakgebied wil ik mezelf continu blijven ontwikkelen. Dit helpt me om de klanten goed te adviseren. Daarnaast voel ik me verantwoordelijk en ben ik betrokken. Bovendien krijg ik binnen BAA de vrijheid om mijn eigen weg te gaan. Dit siert ons kantoor.
Een gezellige groep medewerkers die klanten informeel en kundig adviseert. Geen maatpak maar een op maat gerichte oplossing. Dat is typisch BAA. Ik breng praktijk en theorie bij elkaar en ga dieper op zaken in. Vind het tevens belangrijk dat klanten zich op hun gemak voelen, inzien wat de (on)mogelijkheden zijn en zelf achter de beslissing staan.
Voor klanten ga ik fiscaal altijd voor het maximale. Ben secuur en integer, luister goed en lever nauwkeurig werk. Persoonlijk contact met de klant vind ik belangrijk. Ik hoor regelmatig dat klanten zich bij mij op hun gemak voelen en vertrouwen hebben in mijn vooruitziende blik. Dat is toch de mooiste waardering die je kunt krijgen!