Het huis nu op naam van de kinderen zetten, een fiscaal slimme zet?
Aan de borreltafel wordt weleens verteld dat het fiscaal slim is, als ouders hun huis op naam van de kinderen zetten, er zelf in blijven wonen en dan huur gaan betalen. Is dat waar? Tot het belastingjaar 2001 Tot 2001 kon het huis op naam van de kinderen zetten aanzienlijke belastingbesparingen opleveren. De ouders verkochten […]

